[QUOTE = "Nixie, bericht: 4059630, lid: 311124"] OK!
Dit is mijn dosiserprotocol van Mara Gordon, overgenomen uit een zijn:
"Ik vroeg of ik mijn protocol kon places with the mensen of Mara Gordon. dosis, hoe jongere persoon zal, ook specifiek voor eierstokkanker, vandaar de nadruk op CBD, hoeveelheden zijn voor het actieve ingrediënt. "
80 mg THC, waarvan het grootste deel 's nachts wordt ingenomen, en slechts 8 mg van zo in de ochtend, het eerste.
140 mg CBD per dag, sublinguaal in 2 doses; 70 mg 3 uur na de ochtend THC en 70 mg 3 uur later.
THS (THC). Mara Gordon maakt de THC en de CBD te scheiden. Ik wil niet betekend dat is het twee elkaar aanvullen, maar het lijkt iets te maken met de beschikbaarheid van receptoren; Ik veronderstel dat je elke stof een gelijkmatigere dosis krijgt, ze niet in competitie zijn. Als je een besluit wilt nemen, zou je het effect van de THC overweldigend kunnen vinden zonder de CBD. Ik neem de mijne twee uur voor het slapen gaan in en val uit.
Mara Gordon lijkt niet te geloven in anale / vaginale applications, but they have these to the first of the or treat with the lecithine. Meestal neem ik het gewoon in, omdat de olie die ik tot nu toe heb gemaakt vrij zwak is; het werkt, maar ik moet het bij de lepel pakken. Ik volg Cajun / Sweet Sue's advies om te voorkomen dat de cannabinoïden verwerkt en uit de cannabis worden genomen.
Dieet is belangrijk maar wat is het beste? - Ik heb het advies gekregen om kanker te proberen, maar dit is totaal anders dan veganistic diëten die anderen aanbevelen; ECHT laag - en je leeft meestal op een en olieachtig voedsel, dat de kanker niet kan worden gebruikt. Ik eet rood vlees en sommige zuivelproducten (fruit, kaas, maar geen melk, tenzij lactose vermindering) - fruit is echter zo hoog in koolhydraten dat ik niet veel fruit mag en groen groenten kan me over mijn koolhydraatlimiet heen duwen. Maar ik ben dol op ik ben dol op ik ben dol op ik ben dol op ik ben dol op ik ben dol op ik ben dol op ik ben dol op ik ben mijn dieet versoepeld, misschien een beetje te veel.
Ik volg mijn dieet - of in elk geval dat ik deed - met "Cronometer" - zoek het online - het is erg goed, maar tijdrovend.
Je lijkt een enorme dosis cannabinoïden te nemen en dat doe je al heel lang. Ik weet dat het niet gebruikelijk is om kankerpatiënten te vertellen over een pauze in hun receptoren opnieuw in te stellen - maar in jouw positie zou ik het doen! (In feite heb ik dat.) Als we sterven, zouden we ons kunnen laten opereren, zou het ziekenhuis ons drie weken duren voor de operatie van chemotherapie afhouden! Doen dat ik het 3 dagen kan volhouden en de verbeterde efficiëntie zou het waard moeten zijn. Dat je niet door de cannabis wordt gedragen zoals je vroeger was, suggereert dat je eraan te veel gewend bent. Als alternatief, wat dacht je van het proberen van verschillende soorten cannabis? Ik ben verbaasd over hoe anderen kunnen zijn in their. (Iemand is aan het woord - was het Sweet Sue?)
Ten slotte - andere dingen. Er zijn veel andere, aanvullende behandelingen die er zijn. Ik kijk naar de infrarode sauna en heb me voor het eerst in een sportschool, om te zien van gerichte lichaamsbeweging helpt (ik denk van wel).
Plus: je hebt dit boek nodig!
Dit is het Frans en Duits - maar het is also in other languages as this niet geschikt zijn.
https://www.amazon.fr/Rémission-radicale-Kelly-Turner/dp/2890777200/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1469478860&sr=8-5&keywords=radical+remission
9 Wege in ein krebsfreies Leben
Fanny - houd contact! We zitten in een moeilijke positie - misschien in 5 jaar tijd kunnen we elkaar ontmoeten in een café in Nederland en een kopje koffie en een koekje hebben - onze "onderhoudsdosis" voor ons voortbestaan! Chin, meisje! [/ CITAAT]
Goede avond iedereen, heb vandaag het boek van Kelly Turner ontvangen, ik begin er morgen aan!
Nu ik zit met een vraagje, heb zo juist THC gekregen en nu gemengd met olijfolie ... ongeveer 1-½ gr. In flesje met druppelteller van 10 ml de rest aanvulling met olijfolie, nu mijn vraag: hoeveelheid druppels moet THC nemen. Om aan de 80 Mg / dag te komen (misschien domme vraag maar ik weet het echt niet)
Wat CBD betreft, hoe sterk moet die zijn, want die moet ik kopen / bestellen via Nederland in België is deze nog niet beschikbaar)